lørdag 3. oktober 2009

Kjære dere alle


Kjære alle venner, familie og andre blogglesere. Nå er tide
n endelig kommet til da jeg skal reise ut i den store verden. Nå skal jeg i 2 mnd være fire uker i Mursan, to uker i New Delhi og to uker i Goa. Å reise ut nå er akkurat det jeg trenger, og jeg skal reise sammen med en fantastisk gjeng.

Jeg håper dere alle mine venner og min familie vet hvor høyt jeg setter pris på dere. Er utrolig glade i dere, og alle er med meg i tankene når jeg nå om 3 timers tid setter nesen vendt mot Øst-Asia. Om 2 mnd kommer jeg tilbake forhåpentligvis full i inntrykk, opplevelser og kanskje med noen nye perspektiv på kjøpet?

Vi har internett der vi skal være så jeg kommer til å satse på blogging titt og ofte. Og håper du vil følge med. Vi fire har også en felles blogg visst du vil
lese hva de andre også skriver:


http://www.indiaturen.blogspot.com



En stk Amalie med sommerfugler i magen!

So long Norge.

1 kommentar:

M.N sa...

ååååh e bynn nestn å jeip, men prøva å la vær, har nettopp sminka me... :P
E savna d sånn!!