lørdag 3. oktober 2009

København flyplass

Nå sitter jeg, Janne, Karianne og Carolina på flyplassen i København! En av de totalt tre flyturene er vel overstått. Det gikk faktisk ganske bra, alt tatt i betraktning. Det ble noen tårer og litt hyperventilering, men hentet meg raskt inn igjen. Masse turbulens underveis var det også, men klarte meg bra!

I natt på flyplassen stod jeg og Carolina å pratet litt og plutselig hørte vi et " ho ho" og så snudde vi hodet mot lyden og oppe i trappen stod Silje og Christel med en god tur plakat med bilder av oss alle sammen! Ble helt ubeskrivelig glad, tårene trilte i glede! Det kjentes ut som det var både bursdag og jul samme dag! Bilder av den fantastiske plakaten kommer senere!

Nå har vi sittet her på flyplassen noen timer, slått av litt tid med en god lunch, kortspilling og nå litt avslapping. 12.25 går vi ombord neste fly igjen! Skyene henger nede og været er ganske nedtur så blir nok en bumpy ride på vei mot Munchen.


Meg, trøtt, spent, sliten og alt på samme tid, og faktisk litt lysere i toppen visst noen så det?



1 kommentar:

Sx sa...

Du va veldig fin med blondt hår :)