torsdag 14. august 2008

Siden sist!

Oppdatering på tide: 

I det siste har jeg vært slapp med å skrive, det har vært så mye å gjøre og greier. Mamma og Oddvar har vært her en ukes tid, det var kjempekoselig å ha de her på besøk, dagene gikk til sightseeing, pub til pub runder, spising og spilling av kortspillet kort og lang. Den 12 juni tok jeg en eksamen som jeg leverte blankt på i juni, rett å slett deilig å bli ferdig med den, og føler at det faktisk gikk bra! Etter eksamen passet jeg min kjære lillebror, vi dro en tur til sykehjemmet der han sjarmerte alle de eldre damene i senk! Etterpå dro vi til Oasen hvor Sebastian fant et tog som han hylte av begeistring av, så det måtte jeg kjøpe til han. Etter det ble det is og brus på kafe og så rett hjem hvor vi koste oss forran fjernsynet med thomas toget til den store gullmedaljen. 

Ellers jobber jeg en del på sykehjemmet, har en dagvakt i morgen og en tidligvakt søndag. Mandag er det 1 skoledag for førsteårsstudentene, og siden jeg er en av fadderene så skal jeg dit sammen med men noen andre medstudenter og gi litt informasjon! Så braker det løs på tirsdag med første skoledag for alle studentene og fadderuken er virkelig i gang! GLEDER MEG! 

So long. 

Ingen kommentarer: