mandag 25. august 2008

Mandag er dagen!

Mandager er jo dagen da man skal begynne et nytt og bedre liv osv osv, sånn er det vel for de fleste! Jeg prøvde forrige mandag, det varte en halv tanke. Kom akkurat på da at det var fadderuke med masse alkohol inne i bildet, samt masse fyllesykematsomikkebeståravsunneting! 

Men i dag er det en ny mandag, og det er godt å begynne med rutinene igjen etter ferien! Fikk meg en god frokost i dag, en sunn en! Spiste salat på skolen (den er så god at den er selvsagt, salatbuffet!!) og spiste normal middagsporsjon (klapp på skulderen til meg) + halvannen time med trening, syke ta! Jeg har handlet frukt og grønnsaker for nærmere 300 kr, så dette ser bra ut! Siden jeg aller aller aller mest sansynlig (99%) sikkert skal til Lisboa, må jeg komme i form! kan ikke gå der nede som en slabbedask! 

Og i dag fikk jeg vite at jeg skal på plastikk kirurgen i praksis! Herregud nå er jeg lykkelig! + jeg ligger godt ann i skolearbeidet!!:D

OG I MORGEN TIDLIG 6.30 SKAL JEG PÅ SPINNING! djeeses.



Ingen kommentarer: