fredag 15. august 2008

Happy Birthday to me!!:)

Jeg vet jeg ikke skal klage på at jeg "bare" er 21 år, men må innrømme at nå som jeg har tippet over skalaen så har jeg en følelse at årene mot 30 nærmer seg alt for fort. Skrekk og gru. Men jeg håper årene mot 30 blir like fin som de mot 20!

I dag har jeg vært på tidligvakt, men var en kjempefin vakt der jeg faktisk bakte boller, som merkelig nok ble dritgode, jeg bakte selv om jeg faktisk er fritatt baking fordi jeg har ikke helt de skillsn som skal til for å bake. Så dro jeg hjem og slappet av litt før jeg og snusken dro til redsun og spiste ufattelig nydelig sushi!

Jeg har fått mange fine bursdagshilsener på sms, mail og ikke minst facebook! Tusen takk for de! Nå skal jeg og snusken min nerde og se på fjernsynet og sitte i armkroken resten av kvelden! 

=)


Ingen kommentarer: