fredag 29. august 2008

Cuba?

Nå på torsdag hadde vi på skolen informasjon om utenlandsstudier, mesteparten om det man kan gjøre 3 studieår, jeg satser på Lisboa nå andre år og så har jeg, Ina og Carolina begynt å snakke om Cuba? 

Jeg har egentlig alltid tenkt at Cuba må være et kult sted, men det har aldri vært en stor stor drøm å reise dit, det eneste jeg tenker på med Cuba er igrunn Fidel Castro, sigarer og dirty dancing 2, lite igrunn. Derfor skal jeg nå fremover undersøke litt om hva man kan finne på i Cuba, eller et annet sted i Sør-Amerika, har veldig lyst å reise sammen med Ina, tror det ville vært knall, og hun er vanvittig keen på sør amerika, visst ikke kommer jeg nok til å søke India og Afrika siden skolen har opplegg der:=)

Men en sigar på Cuba ville nok ikke skadet!

Ingen kommentarer: