onsdag 3. august 2011

Ja, noen flere bilder av leiligheten!

Her er enda litt flere bilder av leiligheten vår:

 Kjøkken

 Spisebord med to stoler (skal ha to til) Her er det et svæært vindu med utsikt - rett i bakgården. Leiligheten er fin, men utsikten er ikke av den beste;) Men må finne noen gardiner jeg liker! og kanskje noen blomster og litt slikt!:) 

 Og så har vi en nusselig balkong!

 Min lille arbeidsplass med skrivepult og en etterlengtet bokhylle! 
 Og siden jeg skal skrive masteroppgave et år er det greit å ha et lite hjørne med skrivepult og litt slikt. Ikke store plassen, men helt ypperlig! Valgte å henge opp Maria sine bilder her, samt et bilde fra India av en fiskebåt som jeg bestilte i lerrett - ble bra! 




Var vanskelig å få et bra bilde uten glansen fra lampa osv, men her er en "plakat", valgte parlamentsbygningen i Budapest samt bilde av oss to som også ble tatt i forbindelse med den ferien. 
Og så mange bilder av stua! Tror det blir bra når alt er nå klart. Sofaen er faktisk sovesofa! Veldig praktisk. 

Soverom, gang og bad er såpass langt unna ferdig at der droppet jeg å ta bilder i denne omgang!:)

Interørtips mottas med takk!



Ooooog et bilde av samboerne! 

5 kommentarer:

Mariann sa...

NICE! kor e gulvteppet kjøpt? det ekke sånn langhåra nei?!

Anonym sa...

å så fint dåkker har fått det.

mamma

Anonym sa...

det så kjempe koselig ut ,der kommer dere til å trives kan jeg tenke meg klem fra mor

Anonym sa...

Ser hr.Wyller er trygt på plass i bokhylla!! Men hva skjedde med mr.lab? Schpænk u...

*kos*

Jannike sa...

So fint dokke har fått d amalie! Og So søte sambuarar ;)