torsdag 11. august 2011

En hærlig dag med mannebeinet!

Endelig litt gode nyheter. Prøven de tok av såret mitt viste seg ikke var farlige bakterier, men må fortsette en liten stund til med behandlingen - og jeg er friskmeldt. Jeg skal på jobb i morgen og jeg gleder meg masse masse. Ser faktisk frem til en arbeidshelg.

I dag har jeg hatt en deilig dag sammen samboern. Startet dagen med at han laget herlig lavkarbofrokost - stekt egg og bacon. Etterfulgt av noen runder med maxi yatzi. Så ble leiligheten ryddet og jeg og Thomas shoppet litt mat.

Nå i kveld bestemte vi oss for å ta oss en liten tusletur i Frognerparken siden vi bor noen steinkast unna. Solen skinte og det var deilig å være ute. Vi endte opp med å gå forbi kinoen og Thomas foreslo å gå inn å se hva som gikk, og vips så satt vi med 3D brillene på og så på Ryan Reynolds i en grønn tettsittende drakt.





Kjempekoselig dag!


1 kommentar:

MARIA;D sa...

Åååå e savna d sånn!!! ILU