søndag 7. august 2011

En flott kveld med Mariann!

Herremin. Hvor skal jeg begynne? Den siste tiden har jeg mer eller mindre vært med meg selv eller med min kjære Thomas. For all del jeg elsker å være i hans selskap, men av og til har man behov for å være med venninner. Spesielt når man har vært med venninner mindre enn det man kan telle på en hånd de siste fem ukene. Derfor var det ubeskrivelig deilig å være med Mariann i kveld. Det var godt å ikke sitte hjemme å deppe over tingenes tilstand og synes småsynd i seg selv. Og jeg har ledd som jeg nesen aldri har gjort. Har nemlig sett filmen Bridesmaids, og den var bare hysterisk morsom. Anbefaler alle å se den, som Mariann sa; den kvinnelige versjonen av Hangover. Bare morsommere.

Og så mimret vi litt om en kveld vi hadde i Bodø for noen år siden, slik ble utfallet: (ja jeg var skikkelig tjukk, ikke le)







Mariann - Takk for en flott kveld!

<3 

1 kommentar:

Mariann sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAH Æ DØØØØR! Nån av disse bildan har æ ikke sett før, djiiiiiiises!!!!!! Men WHAT A NIGHT!

Og takk for en supertrivelig kveld, vi va to som trengte den, for å si det sånn ;)