onsdag 17. august 2011

Hei bloggen!

Lenge siden sist! Lite blogging den siste tiden, men nå har det vært så masse som har skjedd. Eller, det føles iallefall sånn ut. Jeg hadde bursdag på mandag - og hadde en hyggelig feiring sammen med 10 venner og selvfølgelig kjæresten. Fikk masse fine gaver!

Tenk at jeg har vært så liten en gang! Nå er jeg mye eldre, 24 år er jeg blitt - herremin!

Etter dagvakten i dag møtte jeg Thomas og dro å trente, vi er nemlig blitt medlem på EVO Majorstuen, billig billig trening. Så nå er jeg igang. Nå har vekten stått stille en evighet. Da vi var der tok jeg muligheten og snakket med en av de personlige trenerne, og snakket da en stund med en trener som selv hadde slanket bort 50 kg (!!!). Så jeg har gjort det; jeg har bestilt time til personlig trener! Så får vi se om effekten viser seg, kommer tilbake til dette etterhvert! Når høsten kommer har jeg nytt år følelse fordi skolen begynner igjen, og jeg elsker det. Føles akkurat ut som nyttårsaften.

Etter middag dro vi på Oslo city, fant ikke en drit bortsett fra en treningsgenser og to bøker; Lykkeprosjektet: handler om hvordan finne lykken i hverdagen. Nå regner jeg meg som ganske så lykkelig. Jeg har det toppers om dagen igrunn. Jeg stortrives som samboer, jeg er igang i jobb igjen, jeg har iallefall planer om å trene, og billettene til Afrika er bestilt. Den andre boken jeg kjøpte; vanæret, handler om en kvinne fra pakistan som blir voldatt og hun forteler om livet i pakistan som kvinne.


Nå skal jeg slappe litt av. 

God aften!

Ingen kommentarer: