tirsdag 12. juli 2011

Hår

I natt hadde jeg første natta på nesten en uke hvor jeg ikke hadde gallesteinsanfall, det måtte feires med; nytt hår. Håret var så enormt slitt og tørt at hun ville kutte en del av det, og jeg lot henne ta så mye som det måtte, og det ble ganske mye kortere. Jeg holdt jo på å spare til lengre hår, men shit au, nå har hun klippet det slik at det skal vokse fint når det blir langt igjen, og håret mitt vokser i rakettfart. 





Jeg er fornøyd, men tror jeg likte forrige nyklipte frisyre bedre, da jeg var hos Jan Thomas studio, så jeg tenker at når håret har vokst og jeg har nådd et nytt delmål i min evige slanking skal jeg unne meg akkurat det.

Nå skal jeg spise litt stekt kyllingfilet til kvelds!

1 kommentar:

jannike sa...

ser d har blitt eindel kortare, men det var enormt fint og veldi kledeli :D