mandag 25. juli 2011

Bilde bilde på veggen der..

De siste dagene har jeg tilbrakt på sofaen, i dag var nemlig planen Harry Potter på kino. Det krevde sitt.  Etter dusj og sårskift var jeg så sliten at jeg måtte ha meg en time på øyet, og en halvtime etter jeg hadde ordna meg. Energi er ikke noe jeg har masse av akkurat nå. En kamerat - Martin kom å henta meg. Slitsomt å stø i kø, og stå å vente og slikt. Filmen var bra og det var godt å komme seg ut, men nå er jeg utslitt. Pysjamasen er på igjen. Nå sitter jeg i sofaen og spekulerer på bilder. Ja bilder faktisk. Jeg og Thomas må jo ha noe på veggene i leiligheten. Og jeg har tenkt på å kanskje ta noen bilder jeg selv har tatt, redigere de litt og få de ut på lerrett.  Leiligheten er ganske lys, men vi skal ha mørk sofa, noen mørke elementer. Kjøkkenet er lyst trefarget - ganske fint, og siden det er åpen kjøkkenløsning tenker jeg at noen av fargene må gjenspeiles i stuen, altså litt varme farger. Dessutten har jeg godt av å blande ut noe av det svarte, planen er å lette det litt med beige/lys brune puter, duker og litt småting, og noen bilder.

De jeg vurderer har jeg lagt på litt varme i fargene for å få de slik jeg ser det for meg. Jeg er igrunn ikke interessert i interiør, hadde interiørarkitetkt vært billig kunne jeg like greit brukt det, menliker det litt enkelt. Men et fint bilde sier jeg ikke nei takk til.

 Parlamentsbygningen i Budapest 

 Bilde av båt tatt på Palolem beach i Goa
 Bilde av båt tatt på Palolem beach i Goa
 Enda et båtbilde fra stranden i Goa
 Bilde tok jeg ut vinduet på vei til krokkodillesafari i India. Bildet er en fiskebåt ved en liten brygge. 


Nydelige Taj Mahal

Hva ville du hatt på stueveggen? 

1 kommentar:

Anonym sa...

hei snuppa.

syns det første og siste er finest.

klem fra mamma