torsdag 28. juli 2011

Bursdagsgave!

I dag klarte jeg endelig å gå på butikken - trodde jeg. Begynte å svette og føle meg elendig. Og vips så spydde jeg på gulvet på rema 1000, herreminhatt så flaut. Men handla litt greier fort som f og tok taxi hjem. Hadde trodd at formen skulle vært bedre en uke etter operasjonen - men her går det sakte. 

FIkk henta en pakke fra min andre familie - Silje og co hadde sendt til meg - årets første bursdagsgave. Jeg var litt nedfor når jeg kom hjem så fant ut at jeg bare skulle åpne den - fristelsen ble for stor rett og slett. 

Og humøret steg, se hva jeg fikk: 



MUFFINSSTATIV!!! Fikk skikkelig lyst å bake, skal gjøre det når formen er litt bedre og jeg og thomas har kommet oss på plass i leiligheten. 

I morgen kommer Thomas - gleder meg!!

Ingen kommentarer: