fredag 11. juni 2010

Jentekveld med Sex and the city 2

Startet jentekvelden med god mat og slabberas på TGI fridays! Jeg som er på lavkarbo kan anbefale Jack Daniles Chicken, uten potetmos med ekstra grønnsaker! NAM!

Jeg og Silje

Christel og Carolina


Så dro vi på kino, med 250 andre jenter + den ene gutten jeg så i kinosalen. Stakkar han som sikkert hadde sterk hodepine av all den sterke jenteparfymen! Filmen var... vel.. helt FANTASTISK! I begynnelsen når man så New York fikk jeg tårer i øynene! Og det var flere ganger i filmen de tårene viste seg! Det der er nok en film jeg kan se flere ganger på kino! Åh som jeg elsker sex and the city!

I mitt hjerte!

Har forresten kommet inn på masterstudie i klinisk sykepleievitenskap i Oslo fra høsten av! Hurra Hurra Hurra for det!:)

Ingen kommentarer: