torsdag 17. juni 2010

En tur ned i minnegaten!

I går fikk jeg min autorisasjon som sykepleier. Jeg er herved en autorisert sykepleier. Det har vært tre fantastiske skoleår både faglig og ikke minst personlig. Jeg har fått vennskap for livet, og jeg har hatt mange flotte opplevelser. Det har vært nerver i forbindelse med muntlige tester, det har vært utallige klassefester, jeg har vært i India med tre flotte jenter. Jeg har også tatt mange bilder underveis, over 3000 for å være eksakt. Her er bare et par bilder fra min tid på Betanien Diakonale Høgskole:

Dette er fra øvelsesposten i år 2008. Gøril her tar et EKG!


Tre nydelige fruer på avlsuttningsfest - temafest som gamle fruer! Meg, Silje og Christel! Det var en super kveld på altanen til Ingeborg Anne. Vi fikk også besøk fra politiet, så det var en heidundrende fest!

Carolina og jeg var bartendere på Betanien Beats - en konsert som samlet inn penger til veledighetsprosjekt til India!

Etter sykepleieeksamen 2 studieår var det behov for fest! Her er Sylvelin, Stine, Lise, Kine, Tine og Christel. Tema for dette bildet er: dritings!

Illustrasjonsbilde! Jeg hadde særdeles mange vorspill i den gamle leiligheten jeg bodde i!

Det var ofte mange som kom på disse festene! Singstar ABBA står på her og det synges for full hals!

En annen fest hos meg!

12 juni - eksamensfest!

Dette bildet er fra den første eksamensfesten vi hadde. På sjøkrigsskolen sammen med Haraldsplass sykepleieskole! Her er Merete, Kamilla, meg og Ina!

Dette er fra fadderuken 2007 og her sitter fadderbarna Elise, Lisbeth, Amalie og Camilla.

Her er fra fadderuken 2008! Vi var denne gangen faddere, tror det ble bra for fadderbarna, men tro meg, fadderne hadde det minst like gøy! Charlotte, meg, Ina og Tine:)

På slutten av andre studieår hadde vi førstehjelp, her er dream team! Det var fantastisk gøy!

På øvelsesposten 2007. Karianne og Trine brer over Ingrid som ligger i sengen som pasient!


Dette var fra en halvtidsevalueringsfest! Eili og Lina fikk det til å se helt naturlig ut å ha med seg en kremost på byen!

Dette var en fantastisk kveld! Vi var hos Maren på Flaktveit før vi dro på byen! Camilla sparker meg i hodet, mens Elisabeth og Maren ligger i denne "saken"!



Dagen i går var en fantastisk dag. Vi møtte opp kl 10.00 til fotografering. Etter dette øvde vi sangen "Weave me the sunshine". Det hele begynte kl 12.00. Det hele foregikk i kirken, og det var faktisk veldig fint! Jeg sang solo på et vers, og det gikk greit selv om nervene var i høyspenn! Vi spiste deilig kake og vi fikk vår autorisasjon og våre vitnemål. Det var en flott avsluttning, godt men samtidig veldig vemodig!


Kine, Tine og meg like før avsluttningen skulle starte!

Indiagjengen i bunad! Karianne, Carolina, Janne og meg!

De tre hærlige mennene i klassen sang en sang på avsluttningen! De fikk stående applaus! Frode, Ole og Christian!

Utenfor ble det litt bildetaking. Her er på øverste rad: Lina, Eili og Guro. På nederste rad er Camilla, Ingrid, meg og Carolina!


Her er jeg og Silje med vår autorisasjon som sykepleier


meg, Christel, Janne og Gøril og Fridays! Spiste god mat og nøt god drikke!

Kjære søte lille Marthe og meg! Hun skal flytte til Tønsberg, hun er bare fantastisk!

Elise og Silje inne på fridays


Jeg og Karianne, vi har på oss litt av naughty nurse uniformen, og ikke minst en trashy leppestift! .... og så er det så fint når merkelappen på "luen" stikker ut i pannen!

Janne, meg og Elisabeth i uniformen! Fantastisk kveld. Men var godt sliten da jeg kom hjem!


Jeg har hatt de tre beste årene i mitt liv på denne skolen! Det er godt men samtidig trist at det er slutt. Men heldigvis er det lett å holde kontakten via mail og ikke minst facebook! Blir godt nå å ha litt ferie, jobbe litt og så flytte til Oslo! Hurra for meg som er ferdig med bachelorgraden i Sykepleie!

1 kommentar:

vibeke sa...

Innmari fine bilder og ser ut som dere har hatt det artig.. Gratulerer enda engang som sykepleier...

Klem...