mandag 14. juni 2010

Dagens kjolekjøp!


Jeg har i dag vært på litt shopping med Silje. Jeg har nå totalt 5 kjoler som er alternativer for festkjolen jeg skal ha på meg på avslutningen på onsdag!

<----- Det at jeg viser meg selv i temmelig helfigur er nok første gang. Så dette er et stort steg for meg, selv om jeg står som en idiot.

Men denne kjolen kjøpte jeg da i dag, rosa, stroppløs på H&M til 299,-


Visst det blir denne festkjolen trenger jeg noen meninger om: Løst eller oppsatt hår? (på dette bildet er jeg nærmest uten sminke, og håret peiset bakover i en liten strikk) men poenget er vel der?


Løst eller oppsatt hår? Thats the question here!?

6 kommentarer:

Stine Elise sa...

Du er flott, Amalie! Skjønner det er et stort steg å vise helfigur, men det er absolutt på tide ;) Lekkert! Og kjolen kledde deg perfekt, både form og farge. Jeg ville også definitivt hatt håret oppsatt. Ingen grunn til å skjule vakre bare skuldre! Det er veldig fint, syns jeg. :) Dessuten så kledde du veldig godt å sette håret opp!

Anonym sa...

Syns du kler best å ha håret nede jeg da :) Nydelig har du blitt <3

Jannike sa...

sooo nyyydeli fin!;D oppsatt hår:D

Amalie sa...

Tusen takk for flotte kommentarer! Blir veldig rørt!

Lisbeth sa...

Heisann Amalie:-)

Eg må bare seie at eg er mektig imponert over deg!! Skikkelig målbevisst!!!
Du e jo nesten ikkje til å kjenne igjen, veldig fine med lyst hår:-)
Stå på vidare!!!

Eg ville også ha gått for oppstatt hår, så får du vist skulder og meir av kjolen som satt som et skudd på deg:-)

vibeke sa...

Kjempe fin kjole du har kjøpt deg og du kledde fargen veldig godt.. Hmm.. Både og vil jeg si... like fin uansett om du har hengenes eller oppsatt hår:0)

Klem