torsdag 24. juni 2010

Jeg elsker shopping!

I dag startet jeg dagen med å sjekke kontofonen - skattepengene var ankommet min ganske slukne konto. Etter litt slumring møtte jeg pappa på Sumo for en hærlig sushilunsj (vel.. egentlig frokost). Timene i etterkant har bestått av shopping, shopping og mer shopping, og en liten kaffepause!


Dagens nyhet! På Xhbition i Bergen har de åpnet Norges første egne Pilgrim butikk! Pilgrim finnes i flere gullsmeder, men dette var en hærlig butikk med bare Pilgrim smykker, ringer, armbånd og øredobber. Hurra! Og sjekk den fine posen... den var nesten like fint som det jeg kjøpte!


Jeg kjøpte en sølvlenke og dette hærlig hjertet. Dette smykket er av den sorten at jeg bare kan kjøpe et annet når jeg er lei, koble dette av og vips har jeg et helt nytt smykke! Lenken kjøpte jeg til kr 129,- og hjertet til 179,-


Jeg har nettopp spist og er lat... gidder derfor ikke snu bildet. Men jeg har kjøpt en hvit skjorte som er lang, så kan bruke den som en skjortekjole! Fin både med og uten et belte i livet! KUPP for 99 kr på Cubus! Den svarte genseren med skulderpynt er også kjøpt på Cubus for 199,-

.... Og en haug med DRIT! neida.. men sånne småting! Undertøy, sokker, nattøy etc etc!

Artig smykke fra Lindex kr 79.50

...og søte øredobber for 39.50

... 50%! Betalte 25 kroner for disse skjønne øredobbene!

Og denne hærligheten! Jeg har jo sex and the city serien fra før av, men de er slitt, hakkete og mangler noen av dvd`ene, denne kostet 499 på platekompaniet! Så verdt det!

Bra kjøp or what?:)

2 kommentarer:

vibeke sa...

Oi så mye fint du har kjøpt deg... Digga de øredobbene med fuglene i..

SV: Tusen takk for det..

Klem

Anonym sa...

Hahhaa...gud så mye drit :p Me like :D