søndag 6. april 2008

Panikk

I dag satt jeg å funderte på hvor jeg kunne tenkt å arbeide når jeg er ferdig med skolen og da kjente jeg et lite snev av panikk. Jeg er om ikke alt for lenge ferdig med det første året i min sykepleierutdanning, og da er det bare 2 år igjen, og 2 år går ekstremt fort. Det er så ekstremt masse som foventes at man skal kunne, gjøre og finne ut av. Skummelt.

Den dagen jeg avslutter skolen får jeg min autorisasjon som sier at jeg har nå lov å utøve sykepleie. Det betyr at jeg må søke jobb, hvor det kreves masse masse ting som jeg ikke er i nærheten av å kunne. WÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Panikk!!! Heldigvis har jeg litt over to år på meg på å bli klokere. I all panikk begynte jeg å lese på Florence Nightingale "notater om sykepleie" men den var bare kjedelig. SÅ tenker jeg må finne en annen sykepleie relatert bok å ha på nattbordet. God plan.

Har vært syk i noen dager nå, men føler meg frisk nå så føler jeg må få gjort noe litt effektivt og nødvendig.

Mål for dagen:

  • Rydde i klesskapet
  • Organisere "kontoret" mitt
  • Gå en tur
  • Gjøre ferdig ukeplanen for kommende uke i praksis

Ingen kommentarer: