fredag 25. april 2008

Lenge siden sist!

Ja nå er det lenge siden jeg sist har skrevet her. Det har vært kjempetravelt i det siste med jobb, praksis og oppgaver hengende over mine skuldre. Jobb, praksis og oppgaver henger fremdeles over skuldrene mine, men i dag skal jeg ikke på jobb før halv fire. Har ikke sett "mine" pasienter på 6 uker så blir kjempekoselig å se de igjen!:) Håpe jeg får tid å finne på noe koselig i ettermiddag sammen med de!


Ellers da må jeg tenke om det er stort nytt, jeg fikk B på sykdomslære, patologi og farmakologi eksamen, og det er jeg selvfølgelig veldig gla for! Praksisn går forøvrig også veldig bra, har en fantastisk veileder og mange spennende pasienter og oppgaver. Det begynner også å nærme seg sommer, noe som alltid er bra, og i går lå jeg i parken og leste, deilig med en forandring.


Her kommer noen bilder fra den siste tiden!:)



















Ingen kommentarer: