onsdag 9. april 2008

Godt humør!

Dette har vært en kjempefin dag og humøret er virkelig på topp! Kunne gjerne vært litt mer våken, men skal ikke klage! Jeg har selvfølgelig vært i praksis i dag, kjempespennende dag. Dagen har gått fort og det har vært masse å gjøre, heldgivis visst ikke går dagen så sakte. Jeg fikk følge en pasient til Haukeland, stort der! Og i hele dag har jeg gått og grua meg for sensuren som lå å venta på meg til jeg kom hjem, når jeg åpnet dokumentet og så kandidatnr mitt stod det B. Jeg turte ikke rope av glede før jeg hentet eksamen og virkelig sjekket at det stemte, og det gjorde det! Er utrolig glad nå. Nå slipper jeg vertfall å stresse ekstremt med å uroe meg for å ikke ha gjennomsnitt C for å reise til utlandet. *Hurra for meg* Men resten av uken har heller ikke vært så verst! faktorer som har vært med på å gjøre denne uken veldig bra:

  • Jeg fikk tilbake på skatten!
  • Det blir lysere på morgenen (lettere å stå opp)
  • Ligger godt ann med skolearbeidet
  • Kontoret mitt er organisert og ryddig
  • B på eksamen! :)
  • Lisa og Anja har funnet ut at de skal komme på besøk. (ja endelig)
  • Det har vært gode dager i praksis

Life is great.... OG DET ER VÅR!


Ingen kommentarer: