søndag 13. april 2008

Avslapping

Denne helga har igrunn mest gått til avslapping. På fredag hadde jeg veiledningdag, da jeg hadde lærer med meg i et stell. Det er kanskje det verste jeg noen gang har vært med på. En mer ubehagelig situasjon skal man seriøst lete lenge etter. Jeg var så nervøs at jeg var både kvalm og geleaktig i beina. Fysj. Jeg unner ikke min verste fiende det der en gang.

Etter jeg var ferdig (halvannen time etterpå) så skulle først en medstudent på tilbakemelding og da var jeg så utslitt at jeg bare satt der og stirra rett frem. Og når jeg fikk tilbakemeldingen var jeg så dårlig at jeg ikke huska hva jeg hadde gjort verken bra eller dårlig. Jeg fikk bestått og god tilbakemelding, men selvfølgelig enkelte ting som kunne vært bedre. Men etter det og hun gikk begynte jeg nesten å gråte så deilig var det å være ferdig, og jeg var ekstremt sliten. Så denne helga har gått til avslapping, for det var en ekstrem stor påkjenning.

I dag må jeg få gjort ferdig loggen i forbindelse med veiledningsdagen og sende den til lærern og så har jeg litt lyst å gå på kino, men vet ikke helt hvordan film. Har spurt Cathrine om ho vil være med så får se hva hun sier.

Ha en god dag.

Ingen kommentarer: