lørdag 22. mars 2008

Vin, tequila, gin og cosmopolitan

I går koste jeg meg virkelig, da fikk jeg endelig påskeferie følelse. Bare synd ferien snart er over. Var til Pappa noen timer i går og spiste deilig lammekjøtt og koste masse med Sebastian, han er blitt så stor, jeg vil at lillebroren min skal være liten og søt for alltid.






















Etter middagen tikket det inn en sms om at Hege skulle ha vors/fest og siden det er ekstremt lenge siden sist jeg har festet kastet jeg på meg litt sminke og dro utover til Hege. Vi var totalt bare 7 stk, men det var ufattelig morro. Bare hos Hege gikk det en flaske vin, nesten en flaske gin og 4 tequila shots. På byen gikk det ned ganske mye mer. Vi dro på scotsman først og drakk og dansa, så begynte jeg som vanlig å sende fylle sms, og siden jeg så Severin gå i en gate i dag så sendte jeg han en rar sms og siden han skulle ut fant vi ut at møtes og ta en pils, så endte på inside. Etter det er det en liten tur til zachen og så hjem hvor jeg sovna på badegulvet, det er godt når det går rundt og rundt.

Ingen kommentarer: