onsdag 26. mars 2008

07.00 = dødsdom!

I dag har jeg hatt min andre dag i praksis på hospitalet Betanien, og må virkelig si at jeg trives godt. Jeg er kjemepefornøyd med veilederen min og pasientene er jo selvfølgelig også kjempekoselige. Har fått lært en god del bare på disse to dagene, så jeg tror denne praksisen kommer til å bli veldig lærerik.













Ellers er ikke dagene mine så ekstremt innholdsrike. Praksis og skole tar selvfølgelig en del av hverdagen min, å jeg kommer nok ikke til å bli vant til å stå opp så ekstremt tidlig på morgenen. Det er faktisk smertefullt. Når vekkerklokka ringer kjennes det ut som jeg før en dødsdom. I skrivende øyeblikk er klokken 19.45 og jeg planlegger å gå å legge meg om ikke alt for lenge. Er vondt å gå på jobb og være så ekstremt trøtt som jeg var noen ganger i løpet av dagen. Pluss jeg er litt syk for tiden, feber og litt hoste. Stakkars meg.

God Natt og sov godt.

Ingen kommentarer: