mandag 31. mars 2008

Blod er tjukkare enn vann, heia brann!

Jeg fikk frysninger over hele ryggen da jeg i går var på Brann stadion, seriestart mot Fredrikstad. Når nesten hele stadion, minus meg og Fredrikstad supportere sang "Eg tok min nystemte, tralla lla lalalaaa". Det er noe av det vakkreste jeg har hørt, ikke det at jeg er noen hardcore brannfan men det var seriøst helt spesielt. Kampen var utrolig spennende, endte med 4-2 så ble noen ufattelige jubel og noen utrolige stønn og sukk. Helt utrolig for en spesiell stemning det er på brann stadion.

Fotball på tv`en er ikke noe spennende i det hele tatt, virkelig ikke i det hele tatt, det er faktisk mer spennende å se på gudstjeneste, men å være på en kamp er ikke så ille. Så det er nok ikke siste gangen jeg var på stadion, det var faktisk artig når de vant. Sist gang jeg var så tapte de mot club brugge og da var det kaldt og jævli og ikke så god stemning. Så gårdagen ga mersmak.

Fikk ikke tatt så mange bilder av gårdagen, men noen ble det, måtte jo ta noen bilder av meg selv som liksom brann fan;)

"Heeeiaa braaaann"

Ingen kommentarer: