torsdag 20. mars 2008

Irritabel!

Ja jeg er irritert på denne bloggen! den bestemmer helt hvordan den skal se ut! og jeg hater det! Jeg vet ikke om jeg gidder å ordne på det heller, men jeg kommer aldri til å gidde å ha blogg visst den ser fæl ut. Så jeg har nok en helvettes jobb forran meg, men men jeg får prøve.

Ellers er det ikke så masse nytt, men noe er det selvfølgelig. Jeg har hatt eksamen i patologi, farmakologi og sykdomslære og jeg har annenhver dag mareritt om sensuren. Jeg har drømt alt fra at jeg fikk A til de ombestemte seg og ga meg D, og noen ganger har jeg blitt sparka ut fra skolen fordi min eksamen var så eksepsjonellt dårlig. Jeg gjorde det ikke så verst på eksamen, men ikke vanvittig bra heller.

Jeg har også klippt meg. Min kjære samboer poengerte at når han syns at det er på tide da er det virkelig på tide. Så jeg har fått lugg igjen, fornøyd med det. Tirsdag var jeg i begravelse til min Onkel Ivar. Han ble bare 65 år. Så jeg og Pappa dro til Askim. Jeg fikk møte igjen en del av familien som jeg ikke har sett på mange år, det var faktisk godt. Begravelsen var fin, en verdig avsluttning. Timene i Oslo sammen med pappa var også fine.

Vel nå skal jeg sette i gang med å redigere denne forbarska bloggen.

Ingen kommentarer: