lørdag 14. august 2010

Max uflaks!


Min kraftige allergiske reaksjon var på noe så ekkelt og nasty som: veggdyr. Etter jeg våknet i går med enda mer utslett fant vi ut at det måtte være et dyr som stakk meg. Etter litt prat med Anja via msn googlet jeg veggdyr - tata der var løsningen - eller problemet. Jeg kledde på meg og gikk ned til eiendomsavdelingen som bare tok det hele på strak arm, de ringte skadedyrskontrollen, booket meg og mannebeinet inn på et hostel. Så her er vi da. På et hostel, jeg har mindre bitt i dag, og utslettet er mindre rødt. Er nå ferdig på prednisolonkuren, nå gjenstår bare å fortsette med antihistaminer og fortsette å holde seg unna veggdyrene. Hvorvidt jeg må bo her eller får en ny hybel finner jeg uansett ikke ut av før på Mandag. Bortsett fra veggdyrene likte jeg jo rommet mitt veldig godt, så håper jeg får fortsette å bo der etter skadedyrskontrollen er ferdig og veggdyrene er helt og komplett DØDE!

Ekstra utgifter som jeg virkelig - VIRKELIG ikke har råd til blir det jo også, i går måtte vi kokvaske klærne på over 60 grader, måtte på Cubus å kjøpe litt basicplagg som sokker, enkle topper og slikt. Og det blir penger av slikt.

I all denne uflaksen må man vel bare prøve å se fremover! Kan det uansett bli verre?


1 kommentar:

Anonym sa...

hei vennen min---- GRATTIS med overstått... hvilken tragedie er det du har klart å havne opp i, med disse slemme dyrene... hrumfff, grrrr.....! Håper du har det bra, sånn ellers, hehe.. prøver å ringe deg igjen i morra... stor suss fra silje og en litt lattermild klem fra Heine (som ler av billene dine)