onsdag 6. februar 2008

Sanger som gir en god følelse!

Alle mennesker har vel sanger som gir en spesiell følelse. Ikke en sang som man bare liker spesielt godt, men sanger som gir en annerledes følelse, som nesten kiler litt i magen. Jeg har sittet i dag og fundert litt over hvilke sanger som gir meg den følelsen og hvordan jeg føler meg når jeg hører den sangen.

En sang som virkelig gir meg en god følelse er "You got the love - Candi Staton" Det er en ufattelig nydelig sang som på en merkelig måte nesten gir meg litt motivasjon og livsglede. Det er den sangen som spilles i den siste scenen på sex og singelliv så tenker ofte på vennene mine også når jeg hører den. Men hver gang jeg hører den sangen får jeg et smil rundt munnen. Elsk.



En annen sang som gir meg en god følelse er "The souls of distortion - Joe Satriani" Det er en nydelig gitarsolo som gir meg et kick! Føler meg neste uovervinnelig når jeg går med høretelefonene gjennom byen med den på ørene. Fantastisk.



Jeg er ganske altspisende når det gjelder musikk. En annen sang som også gir meg en god følelse er "I dont care - Milk inc" Det er en sang min kjære Anja spilte mye i bilen til sin ex. Denne sangen minner meg om når jeg ble singel og flyttet inn sammen med Anja og vi kjørte rundt og rundt og hørte på denne sangen, digg.

Ingen kommentarer: