tirsdag 5. februar 2008

Prada, Chanel, Manolo Blahnik osv..

I det siste har jeg fått en brennende tanke i hodet mitt om at jeg har så utrolig lyst på designer klær, men hvorfor? jeg aner egentlig ikke noe av det de lager er jo ganske så stygt mens andre klær er utrolig nydelige! Jeg har alltid vært utrolig glad i sko, og nå i det siste har jeg utrolig lyst på et par Manolo Blahnik sederaby, de er helt nydelige. Nestent til å dø for. Men det samme er prisen, den er helt vanvittig. På det billigste koster de 665 dollar, og det er jo en vanvittig pris. Men for en veldig fin fake koster det 69 dollar, så vurderer å heller gjøre det.



















Jeg driver å cruiser på internet i min search for designer klær, sko, smykker og vesker. Og jeg kommer nok til å bestille meg noen saker. Et smykke fra Tiffanys kommer nok til å være rundt halsen min om forhåpentligvis ikke alt for lenge, en ting fra Prada er heller ikke å forakte, en kjole fra Topshop skal jeg vertfall bestille.















Og disse nydelige Balenciaga inspirerte skoen vil e ha!

Ingen kommentarer: