fredag 8. februar 2008

I <3 Sarah Jessica Parker

Ja det gjør jeg faktisk, iallefall stilen hennes. Jeg elsker elsker elsker og forguder sex and the city. Den er både spennende, morsom, søt og ja ganske så mye. Jeg liker alle karakterene og ikke minst alle klærne. Jeg elsker stilen til Carrie Bradshaw i serien, men hun har jo faktisk en ganske bra stil utenfor serien også.

Tror det er i sesong 5 hun har på seg det fargerike skjørtet og må si dæven jeg har lyst på et slikt, det er jo utrolig lekkert. Har funnet et av Chloe men det koster 2500 kroner, og det er 1/3 del av stipendet så den er vel drøy for min del. Men har lov til å drømme. Meen for en stund siden kom Sarah Jessica Parker med en egen kolleksjon "BITTEN" og de klærne er faktisk ikke så dyre, skulle gjerne bestilt noe derfra ja, kanskje jeg gjør det, får se.

Men her er mine favoritt antrekk til Sarah Jessica Parker/Carrie Bradshaw:





















Ingen kommentarer: