søndag 20. januar 2008

Ny blogg... IGJEN

Vel dette er tredje gangen jeg prøver på en blogg og det er fordi at det er kjempeskøy en liten stund og så glemmer jeg det et par dager og når jeg vil tilbake for å blogge så glemmer jeg adressen av. Så denne gangen valgte jeg en enkel adresse, visst jeg fanken ikke husker mitt eget navn må jeg skaffe hjelp.

Vel i det siste har livet mitt vært ganske flott mener jeg, med et unntak. Trodde ikke studentlivet skulle være så trangt økonomisk, men fanken heller det er det. Jeg har jo råd til alt av regninger, medlemskapet på sats og slike ting, men jeg savner alle de tingene jeg brukte å ha penger til, sånn som å gå til frisøren rundt en gang i mnd, massasje, voksing hos profosjonelle (nå må jeg gjøre det selv!) og ikke minst den hensynsløse shoppingen. Jeg har kun minner av når kleskapet var fullt i vanvittige vakkre klær og gangen var full i nydelige og moderne sko! Så nå skal jeg jobbe litt ekstra fremover slik at jeg kan kjøpe meg noen par med sko og slike ting. Gleder meg allerede!

Ingen kommentarer: