mandag 10. september 2012

Hva har skjedd siden sist?

Det er en evighet siden jeg har blogget. Og det er flere grunner til det. Jeg har vært pisslei, uinspirert og ja - lei. Men nå har jeg fått flere meldinger og beskjeder om å begynne å skrive igjen. Og det har jeg faktisk tenkt til!

Så hva har skjedd siden sist?

Vel jeg har ikke levert masteroppgaven. Jeg jobber så alt - ALT for mye. Jeg har fått meg jobb som forskningssykepleier på Rikshospitalet, det er spennende og lærerrikt, og jeg lærer faktisk mye om forskning som jeg ikke har gjort på studiet, så det er vel bra? Men nå må jeg få rumpa i gir og bli ferdig med det. Men jeg er så lei -- så lei.




Sånn er jeg angående denne masteroppgaven - nemlig.


Jeg har også hatt gode tider med gode venner;



Hygge! 


Jeg har også vært på ferie sammen med min elskede kjæreste Thomas. Ikke hvilken som helst ferie; men tidenes ferie; Cruise i karibien og storbyferie i New York; 










Feiret mamma og stefar/oddvar sin 50 års dag. Her har dere før og etterbilde: 




 Før 

Etter! ... 



Og ja - kort oppsumert siden sist. 

Vi blogges! 

Ingen kommentarer: