fredag 9. desember 2011

Hellu

Heisann! Nå er det jammen ta lenge siden jeg har skrevet litt på bloggen. Årsaken til det er at jeg slapper av i stooor grad. Har gått å hanglet lenge og vært subfebril, ligget på rundt 37.8 lenge, gikk til legen og tok prøver som viste at jeg har en infeksjon, og med en beskjed om å slappe av. Og det gjør jeg. Må bli helt frisk til neste uke, for da reiser jeg nemlig til Zimbabwe! ENDELIG er dagen her snart.

Jeg ser på Greys anatomy til den store gullmedalje. Kommer mer bloggting etterhvert;)

Hejdå bloggen. 

2 kommentarer:

MARIA;D sa...

Steike.. vil du ska kom heim i jula<3

jannike sa...

ja du kan tru eg har vore innom her mange gonga og blitt skuffa for manglande nye innlegg!! *sutre, sutre*

Håpa du har tenkt å blogge frå reisa?

MASSE GOD BEDRING AMALIE!!!