tirsdag 17. november 2009

Goa update

En liten update fra meg. Vi er nå på vår ferie i Goa - og det nytes virkelig til det fulle skal dere vite. Vi bor på et flott hotell i nærheten av fantastiske strender. Vi har lagt på calangute strand og jeg har nytt en legg og fotmassasje til hele 50 norske kroner. Det var helt himmelsk. Jeg er derimot blitt solbrent, til tross for heftig smøring med solfaktor 30. Så nå har jeg prøvd å spare kroppen litt for den særdeles sterke solen. Ellers kan jeg si at goansk mat som er kjent som fantastisk faktisk er det. Vi spiser på ulike resturanter hver dag og spiser og drikker deilig mat for en billig penge.

I dag har vi vært på en krydderplantasje. Gikk en god tur i en krydderplantasje som er så stor at for å gå over hele trenger man to uker. Vi fikk se litt og lukte på diverse krydder - spennende. Så badet vi med elefant i vannet. Jeg satt på den og så fylte den snabelen med vann og sprutet godt fra seg på meg. Alle fire gjorde det, og alle er vel enig i at det var supert. Etterpå red vi en liten tur. Det har vært en fantastisk dag. Her er litt bilder.


calangute strand

vises kanskje ikke her, men jeg er heftig solbrent..


Her er vi alle fire på en flott resturant.. spiste deilige kongereker mm mmm

... Og her er da jeg på elefanten!

Sjalu?

2 kommentarer:

Unknown sa...

åååh :) ja, jeg er misunnelig, så GØØØY ut å sitte på elefanten, svææær då!! misunner stranden en del også ja.. ligger å hører vinden blåse og ule utenfor.. jeg sier bare RIIIIGAAAAAA!! så klar for en ferie nå ja.. Gleder meg til du kommer hjem snuppa! miss u like crazy!! <3

Amalie sa...

ja det er bra du er misunnelig;) det var kjempegøy rett å slett:D:D Gleder meg sinnsykt til å se deg igjen, kommer til å få sommerfugler i magen:D